Tänään ruokkiksella salille ja vuorossa iki-suosikki jalat. Prässiä, hackia, uusinta Fitness-lehteä, ojennusta, koukistusta ja suorin jaloin maasta vetoa eli tuttavallisemmin SJMV:tä. Viimeisimmässä en uskaltanut ihan täysillä tehdä, kun en löytänyt vyötä, jossa olisi riittänyt reikiä mun ampiaisvyötärölleni. Ehkä olis pitänyt kokeilla sitoa vyö perseeni ympärille, varmaan olis silloin ollut sopiva, tuntuu meinaan taas pylly levinneen.  Syykin on tiedossa, oon toisaalta yrittänyt lisätä syömistä ja toisaalta syksyisin keho tuntuu luonnostaan helpommin keräävään fylliä, ilmeisesti suojaksi talvipakkasia varten. Sinällään tämä on ihan ok (kai), mutta miksi v*itussa sen kaiken pitää kertyä tuonne pyrstö-osastoon? Missä vaiheessa pyllylle tulee saturaatio-piste ja tavaraa alkaa kertyä myös esim. mun rimpuloihin käsiin? Enhän mä uskalla kovin kauan jatkaa painonlisäystä, jos ainut lopputulema on auringonkin pimentävä ahteri....

Anyways, takaisin tuohon treeniin. Hyvin sain tuntuman, keskityin ojentajissa ja koukistajissa vaihteeksi pitkään sarjaan, enkä sikaillut painojen kanssa. Hackissa polvet oli kiltisti, vaikka niitä joutuukin aina vähän varomaan. Tein pohkeitkin sen verta mitä pystyin, aika nopeesti alkoi kramppaamaan. Ja juu, nyt on tiedossa urheiluvaatteiden viimeisimmät trendit, thanks to Fitness-lehti. Ja toim. huom. mä en lukenut lehteä sarjojen aikana (vrt. klassiset lähentäjä/lointontaja-laitteissa Cosmoineen heiluvat tytsät), vaan niiden välissä, koska mä tartten jonkun porkkanan, jolla jaksan puristaa sarjan loppuun.

Tapojeni vastaisesti en hinkuttanut aerobista treenin päätteeksi, kun mulla on tämä "lisää lepoa"-kampanja menossa. Pelkään vaan, että koivet on tästä syystä ihan päreinä huomenna.