Tuiki tavallista arkea eletään. Treenit kulkee kohtuullisesti ja töissäkin näyttäisi olevan suvantovaihe. Ehkä tyyntä myrskyn edellä... Nukkumisen kanssa tavanomaista tuskailua, onneksi unta on kuitenkin tullut kohtuullisesti. Yksi kuorsaava avomies kuitenkin olisi kuitenkin tarjolla hyvään kotiin. Eilen illalla piti taas könytä vierashuoneeseen nukkumaan kun ei edes korvatulpat auttaneet. Könysin mä sitten yöllä pissi-tauolla takaisin, kun olin sen verta horroksessa, ettei pieni meteli enää haitannut. Nukahtamisvaihe on se kaikkein kriittisin.

Oon nyt testaillut sykemittaria eri lihasryhmien treeneissä. Aika selvää lienee, että jalkatreenissä saatiin huippulukemat: kyykyssä syke 160. Kalorikulutuskin tuntui olevan 100 per liike (=3 sarjaa). Aika isoilla lukemilla mentiin myös rinta-haukkarissa, olissa ja ojentajissa taas mentiin tosi alhaisilla tai sitten olin muuten vaan jumissa. No joo, uutuudenviehätystä tuossa sykkeen seuraamisessa, tuskin jaksan lukemia kovin pitkään tilastoida.

Äsken oli aika lollotiloo-tilanne kahvipöydässä, melkein pokka petti. Puhuttiin yleisesti liikunnasta ja kunkin mieltymyksistä, kun yksi naisihminen tokaisi, ettei hän tykkää salilla käymisestä, kun hänelle tulee niin isot lihakset. Juu, näinhän se menee... Aika perinteinen kommentti. Olis pitänyt esitellä sille haukkaria ja sanoa, että kato ny, ei ne vaan mulla kasva.