Tämä ei niin orjallinen treeniohjelman noudattaminen on osoittautunut melkoisen toimivaksi vaihtoehdoksi. On tullut melkeinpä treenattua tehokkaammin kun pitkiin aikoihin. Jotenkin vaan mun yltiö-järjestelmällinen luonne luuli, ettei mistään tule mitään, jossei lihaksia reenata huolella tietyn kaavan mukaan. Nyt olen siis treenanut lihasryhmät vaihtelevasti läpi noin suurinpiirtein kerran viikossa. Käsiin ja olkapäihin olen panostanut jopa kaksikin kertaa viikossa (niin, että toisella kerralla nämä ovat vain sivuosassa varsinaisen treenattavan lihasryhmän lisäksi). Olen fiiliksen mukaan tehnyt vähän eri liikkeitä ja eri tavoilla johtuen jo pelkästään siitä, että olen käynyt jopa kolmella eri salilla. Välillä supereita, volyymia, pyramideja ym. mikä sillä hetkellä tuntuu hyvältä. Ja taas sen huomaa, kuinka hyvillä fiiliksillä mielekästä treeniä tehdessään saa itsensä tsempattua ihan erilailla. Juuri kun tuntuu, ettei mene yhtään toistoa, niin kummasti kuitenkin tulee vielä 5 extraa, tyyliin, "yhden kun vielä teen, niin sitten riittää.. ja vielä yhden".