Takaisin arkeen, vaikkei treeniarki mun kohdalla koskaan katkennutkaan. Joulupäivänä vähän huilittiin, mutta silloinkin käytiin pariskuntakävelyllä. Mun suunnittelemat suklaaorgiatkin loppui lyhyeen, kun ei sitten enää yksinkertaisesti maistunut. Tylsää olla tämmönen "yltiöterveellinen".

Mutta nyt niihin treeneihin. Muutamia kohokohtia ja huomioita menneiltä päiviltä:
-Sain haukkarit pitkästä aikaa kipeiksi, kun tein tankokääntöä myötäotteella. Ei tarvinut edes paljon painoja tai ylimääräistä vempustusta.
-Eilen olin työpaikan salilla, kun kaikki muut paikat oli kiinni (mitä peliä se tommonen on, kysyn vaan). Mikäs siellä oli yksinään vääntäessä ja popitellessa, kun olin ainut hullu paikalla. Hyvää vaihtelua liikeratoihin, kun on vähän erilaiset laitteet. Maastavedossa taisi joku kohta alaselästä suutahtaa; tänään on kumartelu ollut hankalaa vihlonnan takia. Toivotaan, että tuo tuosta tokenisi.
-Tänään tein hack-kyykkyä pistämällä korokkeen kantapäiden alle. Poltti etureisiä ihan keijupainoillakin. Jalkatreeniin on aina mukava löytää uusia jippoja.

Lopuksi haluan toivottaa kaikille uusille ja uusvanhoille laihduttajille onnistunutta vuotta! Jostain syystä mulla on fiilis, että teitä on siellä paljon. Täytynee mainita, että tein itsekin muutaman lupauksen:
  • en polta yhtään tupakkaa (olen ylipäätään polttanut elämässäni tasan puolikkaan)
  • juon vähemmän alkoholia (2 krt v. 2006)
  • alan liikkua enemmän (need I say more)
  • syön terveellisemmin (- " -)
No ei nyt sentään, kyllä mä lupasin jotain ihan oikeetakin
  • lisää lepoa
  • lisää rasvaa ruokavalioon
  • kokeilumielessä korkeaproteiinisia, vähempi hiilarisia päiviä ruokavalioon
  • lisää hyvien kirjojen lukua
  • lisää kyläilyä parhaan kamun luona